top of page

מה שעליך לדעת על טיפולי לייזר ושאולי לא יספרו לך...

טיפול בהסרת שיער בIPL
IPLהסרת שיער ב

האם הלייזר יעיל יותר מהבזקי האור -IPL- באמת?

רן הלייזר באמת עוצמתי יותר עד כדי כך שבעזרתו מבצעים ניתוחים... יותר עוצמתי, כן, אבל לא בהכרח יותר יעיל. מכשיר הלייזר מייצר קרן אור בעל קוטר זעיר ומאד בעלת עוצמה גדולה. כאשר הקרן חודרת לתוך רקמות העור , היא הופכת לאנרגיה תרמית . תחת עוצמת החום, זקיקי השערות מתפוצצים, ובכך מחמים זקיקי שערות רדומים שנמצאים בקרבתם. זו הסיבה שבגללה לעתים קרובות, במהלך הטיפול, הרבה נשים מגלות שיוער חדש במקומות סמוכים למקומות המטופלים.

כמו מכשירי הלייזר, מכשירי מנורות הפלאש בנויים על על פי העיקרון של אנרגיית אור שהופכת לחום בתוך העור. רק בשל ספקטרום האור רחב יותר האנרגיה פחות מרוכזת, ומתפשטת על שטח רחב יותר. לכן החום הנוצר משמיד את השערה בהדרגה ובעדינות, מבלי לעורר צמיחות חדשות מסביב. השערה לא מתפוצצת. היא נמסה. הטיפול יכול להיות ארוך יותר, אך בטוח יותר.(למידע נוסף).

 

יותר עוצמתי לא בהכרח שווה ליותר יעיל!

כמו מכשירי הלייזר, מכשירי מנורות הפלאש בנויים על על פי העיקרון של אנרגיית אור שהופכת לחום בתוך העור. רק בשל ספקטרום האור רחב יותר, האנרגיה פחות מרוכזת, ומתפשטת על שטח רחב יותר. לכן החום הנוצר משמיד את השערה בהדרגה ובעדינות, מבלי לעורר צמיחות חדשות מסביב. השערה לא מתפוצצת. היא נמסה. הטיפול יכול להיות ארוך יותר, אך בטוח יותר(למידע נוסף)

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page