top of page

" העור שלי יבש, אני מרגישה שהוא מתוח .... ".

זו הערה שאני שומעת לעתים קרובות בזמן אחרון בקליניקה. איך למנוע את אי-הנוחות הזאת הכל כך אופיינית לתחילתו של החורף?

אכן, כשמזג האוויר נעשה יבש יותר, העור שלנו הוא זה שמגיב ראשון. הוא נעשה מתוח, פחות גמיש, אפילו מופיעים עליו קשקשים זעירים. כדי לשמור על עור רך וחלק גם בחורף, הנה כמה עצות שיועילו למראה עורך ולתחושותיך.

ראשית ,טיפול במכון

טיפול המכון יסייע בד ובד להזין את העורך ולהעניק לו לחות. הטיפול מתחיל עם ניקוי, ממשיך עם שני פילינגים רצופים, הראשון שטחי, כדי לסלק מהאפידרמיס של פסולת ואת התאים המתים שמצטברים עליו ואוטמים אותו, והשני על בסיס חומצת פירות, עמוק יותר, אשר מזרז תהליך ייצור התאים ועוזר לחידוש משכבת האפידרמיס. הטיפול ממשיך עם הסרת הקומודונים ( שחורים), יוניזציה ( החדרה לעומק האפידרמיס) של סרום לחות, וכן עיסוי מיועד להזנת העור. הוא מסתיים במסכת לחות, עשירה בחומצה היאלורונית.

בבית, ניתן להשתמש בבוקר ובערב בסבון ללא סבון, מבוסס על חומצת שומן , המאפשר ניקוי תוך כדי שמירה על השכבה העל-עורית ורזרבת המים שבו. לאחר הניקוי, בבוקר, יש למרוח קרם לחות, עשיר גורמים מלחחים , אשר מרווים את העור בלחות ומעניקים לו תחושה של גמישות. בערב, לאחר ניקוי, יש להגן על עורך עם קרם מזין, עשיר בשומנים, אשר יימנע התאדות מהירה מדי של המים, אופיינית למזג האוויר קר ויבש. אם תחושת היובש נמשכת, אל תהססי למרוח סרום לחות בבוקר וסרום מזין בערב, כמה דקות לפני מריחת הקרם השגרתי שלך. פעם בשבוע, השתמשי בפילינג-גומג' אשר ישחרר בעדינות את התאים המתים האוטמים את שכבת האפידרמיס. לסיום השתמשי לסירוגין מדי שבוע במסכה לחות, ולאחר מכן מסכה מזינה.

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page