top of page

החומצה היאלורונית מוכרת לכם?

החומצה היאלורונית הינה מולקולה בעלת קוטר זעיר ומהווה אחד המרכיבים העיקריים של רקמות החיבור בגופנו, כגון הסחוס, העור, הקרנית.

לחות העור

היא גם ממלאה תפקיד עיקרי בחלבונים הבסיסיים של העור, הקולגן והאלסטין, שמהווים בו מעין רשת תמיכה. יחד עם עלית הגיל החלבונים התומכים האלה מתייבשים : הקולגן נסדק, מה שגורם להופעת קמטים, והאלסטין מתרכך, הטונוס יורד, מה שמעניק לעור מראה רפוי . אחת התכונות העיקריות של החומצה היאלורונית היא יכולתה ההיגרוסקופית הייחודית מאד המאפשרת לה להחזיק פי שבע את משקלה במים: גרם אחד של חומצה יאלורונית מחזיק 7 גרמים של מים.

בקוסמטיקה, יש לחומצה יאלורונית שימושים רבים . מלבד השימוש למילוי קמטים בהזרקה ברפואה אסטטית, היא גם אחד המרכיבים העיקריים של קרמים וסרומים רבים. כשהיא משולבת במולקולות גדולות, כמו בקרמי לחות, או הקרמים לעיסוי, היא יוצרת מעין שכבת הגנה על פני העור, ששומר על רמת הלחות ומונעת את התנדפות הנוזלים. כשהיא משולבת לתוך מולקולות קטנות יותר, כמו סרומים או קרמי עיניים, היא פועלת כמו מעין ספוגיות קטנות , שמחזיקות את המים בשכבות האפידרמיס. השימוש בתכשירים המכילים חומצה היאלורונית גורמים אכן לעור יותר מתוח , יותר חלק, ולטשטוש את הקמטים והקמטוטים .

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page