top of page

5 דברים שעליך לדעת על הסרת שער צמיתות

רבים מכם שואלים שאלות על שיטות הסרת שיער לצמיתות. מה ההבדלים? איזו שיטה לבחור? הנה כמה נקודות שיכולות לעזור לכם לשפוך " אור על האור"...

הסרת שיער לצמיתות, מהיא?

מטרת השיטות להסרת שער צמיתות היא להשמיד לצמיתות ובאופן הדרגתי את זקיקי השיערות. הטיפול מתקיים בסדרת מפגשים שאורכת בערך שנה.

מכשיר IPL ולייזר, מה ההבדלים?

ההבדל המהותי בין שתי השיטות הוא בגודל הקוטר של קרן. קרן הנוצר על ידי מנורות הלייזר הוא חזק מאוד ובעל קוטר מאוד זעיר. הבזק חודר לעומק, ויחד עם זאת, יוצר התחממות יתר בשורש השערה. החום החזק התרכז על משטח קטן , ומפוצץ את שורש השערה. ויחד עם זאת, הוא מתפזר אל הזקיקים הסמוכים, שלעתים קרובות נמצאים המצב רדום. וזו ההשפעה הלא רצויה של ה​​לייזרים. זקיק אחד נהרס , ובו זמנית גורם לצמיחה של מאות זקיקים באזור סמוך.

ומכשירי IPL ?

בניגוד לקרן לייזר, האור הנוצר במנורות פלאש מתפזר על שטח גדול יותר. זקיקי השיערות לא מתפוצצים, אבל אם התקדמות הטיפול, הם נמסים כל פעם קצת יותר . כך מחזורי השערה מתארכים, הצמיחה נדירה יותר, ואת זקיקי השערות נחלשים עד להיעלמותן המוחלטת.

האם המכשירים זהים?

לא, בוודאי שלא. אמנם השיטה היא זהה, אבל קיימים הבדלים עצומים בין מכשירים השונים. חלקם בעלי עוצמה, ומיצרים הבזקים שחודרים עד לשורש השערה, וחלקם אינם חודרים אל העור מספיק עמוק, ולכן אינם מסוגלים להשמיד את השורשים.

מדוע בחרתי במכשיר optima 518?

למכשיר אופטימה 518 היתרון העצום של היכולת לטפל באזורים גדולים במינימום זמן. יתרון זה מספק נוחות רבה עבור הלקוח, ויעילות בעבודה עבור המטפל. הטיפול הוא כמעט ונטול כאבים, הודות מנגנון הקירור שנימצא במכשיר ומקרר את העור באופן תמידי. כמו כן, ניתן לטפל בעזרת המכשיר בכל אזורי ​​ הגוף, בדרך כלל בסדרה של 10 מפגשים. אם הצמיחה היא דלילה, טיפולים מבודדים יכולים להספיק. הטיפול יעיל מאוד, ויכול להתבצע על כל סוגי השיער. אופטימה 518 מתוכנן גם לטפל, באמצעות טכניקה מסוימת, בשערות לבנות, דקות ובהירות. בתום הסדרה, קיימת הפחתה של 80 עד 90% של שערות עבור שערות פיגמנט, ו 60 עד 70% עבור שערות בהירות או דלילות..

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page