top of page

הקרמים נגד אדמומיות

הקרמים נגד אדמומיות, מיועדים לטיפול בעור רגיש אדמומי. למרות שסימנים הרגישות לעתים קרובות בלתי נראים, הם לפעמים מופיעים באדמומיות מפוזרת לסירוגין, אשר עלולה להופיע ולאחר מכן באופן קבוע. הקרמים נגד האדמומיות מרגיעים ומרפאים י את עור הפנים כאחד. מהם ההשפעותם על העור? כיצד משתמשים בהם? תחקיר קטן על קרמים נגד אדמומיות.

הפעולות השונות של קרמים נגד אדמומיות

הקרמים נגד אדמומיות משפיעים על העור בשנים או אפילו שלושה אופנים. ראשית, הם בעלי השפעה מרגיעה מיידית, אשר מפחיתה את תחושת אי הנוחות. לאחר מכן, הם מעלים את סף הרגישות של העור על ידי הגברת ההגנה.

כאשר העור הרגיש נחשף לגירוי מכני, פיזי או כימי, קיימת זרימת הדם מוגברת באזור, מה שגורם לאודם מפוזר. באופן כללי, אדמומיות זו נעלמת באותו זמן שנעלם הגירוי. אבל עם הזמן, תופעה זו עלולה להפוך לתופעה קבועה. ואכן, התרחבותם חוזרת ונשנית של כלי הדם עלולה לגרום בסופו של דבר לאיבד את הגמישותם. הדם שוקע בהם, מה שהופך אותם נימים בולטים לעין. וכך מופיעים התופעות של טלאנגקטזיה , ובטווח ארוך, של רוזציה. האזור מקבל צבע רדרד או אדום לצמיתות .

מה מכילים משחות נגד אדמומיות?

קרמים נגד אדמומיות מכילים מרכיבים הפועלים הן מבחינה טיפולית והן מבחינה אסתטית. הם מפחיתים את רמת רגישות העור לגירויים, ויחד עם זאת, מחזקים את קרום נימי הדם של הפנים.

מרכיבים ללא מותרות

הקרמים נגד אדמומיות אינם מכילים כלל מרכיבים אשר עלולים לעורר תגובה עורית כלשהיא. הם נטולי פרבנים או חומרים משמרים כלשהם. כמו כן, הם נטולי ריח.

הפחתת רמת הרגישות

הקרמים נגד אדמומיות מכילים מרכיבים פעילים בעלי תכונת הפחת רגישות האפידרמיס, כגון ליוכלנון A licochalnone A אשר מופיע גם כן ברשימת המרכיבים תחת השם ליק A –. LICK A זהו אנטי גירוי מופק משורשי הליקריס, הג'ינקו בילובה והטימין. זהו מרכיב נפוץ להגנת האפידרמיס, ולהפחת רגישות העור לנזקים סביבתיים.

לחזק את נמי הדם

כמו כן קיימים עוד מרכיבים צמחיים אשר מאיצים את כיווץ נמי הדם. למשל, תמצית שורש של צינית קטן, אצות אדומות , ג'ינסנג מחזקים ומגבירים את טונוס קרום נמי הדם.

קצת מרמים ...

לבסוף הקרמים טיפוח העור נעזרים בפטנט אסתטי כדי שהצבע האדום יבלוט פחות. לעתים קרובות הם מכילים פיגמנט ירוק בהיר, שנועד לנטרל את המראה האדום של העור, ולהעניק לו גוון אחיד טבעי.

איך משתמשים בקרמים נגד אדמומיות?

על מנת להפחית באופן משמעותי את רגישות העור, יש למרוח את הקרמים פעמיים ביום, בבוקר ובערב, על עור נקי. בנוסף, אין להשתמש תכשירים היוצרים גירוי , כגון תכשירים המכילים אלכוהול, או פילינג משחתי.

כאשר העור רגיש, שגרת טיפוח העור חשוב: יש לנקות אותו ולתת לו לחות מדי בוקר וערב, לסיום חשוב מאד להגן עליו מפני השמש בעזרת קרם הגנה בעל SPF מעל 15.

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page