top of page

6 טיפים קלים שיהפכו את עורך ליפה וקורן

הנה תמה התקופה הקשה והאינטנסיבית של חג הפסח, ואת מרגישה שעורך עייף וזקוק באופן דחוף למשהו טוב, משהו מרעננן, ממריץ, ומחיי.

הנה 6 טיפים קלים שיעשו לך טוב, גם לפנים וגם לנפש.

בבוקר אמצי את רפלקס הלחות

העניקי לעורך קרם לחות איכותי. הקפידי על מריחה יסודית בכל אזורי הפנים, תמיד מהפנים החוצה. עסי מעט בתנועות סיבוביות עדינות המתיני 2 דקות לספיגת מלאה של התכשיר כדי להתאפר.

5 דקות של קרח

הקרח הינו דרך פשוטה אך בטוחה לסלק כל סימני עייפות.

בבוקר, אחרי שטיפת הפנים במים קרים, עטפי 2 קוביות קרח בגזה או בכל בד דק אחר, והעבירי אותן על אזורי הפנים המצביעים על עייפות, בעיקר סביב העיניים וסביב הפה, ואובל הפנים. עשי זאת במשך 5 קדות. הקור ימריץ את מחזור הדם ויפחית את הנפיחות.

הקדישי 2 דקות לאזור העיניים

פעולתו של קרם העיניים עוזר לריכוך וגמישות אזור העיניים, ולטווח ארוך, מפחית באופן משמעותי את סימני הזמן . בבוקר, העדיפי מרקם של ג'ל, קליל, נעים , ובעל יכולת חדירה מהירה. החדירי אותו בתנועות סיבוביות מסביב לעין, מבחוץ פנימה, כשאת מתחילה מהעפעף התחתון. סיימי בטפטופים קלילים מסביב לאזור. בערב, חזרי על אותה פעולה עם קרם יותר עשיר שיעניק הזנה וויטמינים.

לעולם אל תדלגי על הפעולות להסרת האיפור בערב

בערב, אחרי יום עבודה ארוך, הקדישי זמן להסיר את האיפור ולקנות את עור פנייך באופן יסודי. השתמשי בשמן להסרת איפור לאיפור העיניים והשפתיים, והשלימי את הניקוי בעזרת תכשיר מתאים לסוג עורך, כגון ג'ל לניקוי לעור רגיל עד שמן, וחלב פנים לעור יבש ורגיש. אני אישית התחלתי להשתמש בחלב פנים בערב ובג'ל בבוקר ואני מרגישה הרבה פחות מיובשת.

בערב, הזיני את עורך לעומק

הלילה הינו זמן מנוחה בו תאי האפידרמיס מתחדשים בצורה מואצת. לכן, זהו הרגע המתאים להעניק לעורך חומרים עשירים בויטמינים, באוליגו-אלמנטים ובמרכיבים מזינים. מרחי את הקרם כשאת מתחילה מהצוואר ועולה לכיוון הלחיים , כלפי חוץ. סיימי עם המצח.

פעם בשבוע,טהרי את עורך בעדינות אך ביסודיות

השתמשי בקרם גומג' (Gommage) שמכיל גרגרים עדינים, ושפשפי את האפידרמיס בתנועות סיבוביות עדינות. שטפי את הגרגרים ביסודיות. סיימי את הטיפול במסכה מותאמת לסוג עורך, במשך 10 דקות.

מתכון למסכה מרגיעה ומרעננת- למה לא לנסות לעשות זאת בעצמיכן?

2 כפות חמר לבן( קאולין)

כף מי וורדים

טיפה שמן וורדים

כף שמן נבט חיטה

לערבב את כל המוצרים בקערה

למרוח על הפנים במשך 10 דקות.

לשטוף ביסודיות במים קרים.

לסיים עם קרם לחות מותאם לסוג עורך.

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page