top of page

ההשכמה הנעימה של העור השמן

כשאני מתעוררת, העור שלי מבריק, הוא נראה כאילו נוטף ". זה גם מדבר אליך, התחושה הנעימה הזאות בהשקמה ?...

מסיבות מגוונות הקשורות לגנטיקה, או גם לגורמים סביבתיים כגון אקלים, דיאטה או שינויים הורמונאליים, העור השמנוני אינו רק הדאגה של מבני הנוער.

תופעות, כגון עודף הפרשות שומן, וגם שחורים( קומודונים -blackheads), פצעים מוגלתיים (pimples ), ו מיקוציסטות (microcysts ) עלולות גם להמשיך לאחר גיל 25. אז הנה כמה עצות שיעזרו לך לשפר את מצב העורך.

ההרגלים החשובים של הבוקר והערב: הניקוי והלחות

עור שמנוני מפריש כמות גדולה של סבום ( שומן עורי). לכן הוא זקוק לניקוי לעתים קרובות. הבעיה היא שתכשירי הניקוי נוטים להסיר ממנו גם שומן וגם מים. למשל, הסבונים המוצקים המכילים כמות גדולה של מלחים אגרסיביים מדי , ונוטים הרוס את הגנת העור, שהיא השכבה העל עורית ה -HYDROLIPIDIC FILM, שכבה כה חשובה. במקום הסבונים הרגילים, עדיף להשממש בג'ל לניקוי או קצף, עדין יותר אשר שומרים על שלמות העור. השלימי את הניקוי עם מי פנים לעור שמן, אשר מכיל אחוז מסויים של אלכוהול ומעט מחטא. בניגוד מה שאמרות האמונות הטפלות, עור שמן זקוק ללחות. אחרת, עודף השומן לא יכול משתחרר להשתחרר, ומה שגורם לזיהומים עמוקים וכואבים. השתמשי בתחליב נטול שומן- OIL FREE, אשר יספק לחות מבלי לשמן את העור.

רוטינת הטיפוח השבועית

פעמים בשבוע, לאחר ניקוי, על עורי נקי, השתמשי בפילינג מעט גרגרי, אבל בעדינות: תכשיר אגרסיבי מדי עלול להגביר את הפרשות הסבום, אז. לאחר מכן, מרחי מסכה לעור שמן, מעט ימייבשת ומרגיעה.

טיפ היגיינה קטן

כמובן, המנעי מסדנא עצמית של לחיצה מואצת של פצעים מול המראה... אחרי שתיפת הפנים, עדיפי לנגב את הפניך בנייר מגבת חד פעמי, או בטישו. בנוסף, אל תהססי להחליף את הציפית הכרית לעיתים קרובות.

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page