top of page

טיפול פנים שלם...ואקספרס

רבות מכן מגיעות למכון ושואלות את השאלה הפשוטה והחשובה הזו: איך אני יכולה לטפל בעור שלי? "אין לי הרבה זמן פנוי. אני עובדת קשה ובלילה ,אני עייפה מדי ". אז הנה בשבילכן, לקוחות יקרות, , טיפים פשוטים שידרשו ממך לכל היותר 10 דקות מדי יום.

טיפול פנים

המבט

בבוקר, את ניראת עדיין עייפה, למרות שישנת טוב בלילה? עיטפי קוביית קרח בגזה, ועסוי את העפעפיים בתנועת הלוך ושוב. בתוך זמן קצר, את תראי שנפיחות העפעפיים יורדת והעיניים ניראות פקוחות ורגועות יותר . המשילימי את טיפול העיניים בעזרת קרם קונטור איכותי, על בסיס מים ( מרקם של ג'ל), שתניחי בארבע או חמש נקודות על העפעף העליון והתחתון. החדירי אותו בתנועות ארוכות מבחוץ פנימה, ואז סיימי בטפיחות קלות מסביב לעין, , אשר עוררו את זרימת הדם וירגיעו את המבט.

לְמַיֵם

נחזור על זה עוד ועוד, המים חיוניים לעור. השתמשי בקרם לחות באיכות טובה, מתאים עונה (בחורף עשיר יותר בשומן, בקיץ יותר קליל ורווי במים), והקפידי למרוח אותה תנועות סיבוביות קטנות, תוך כדי דגש על האזורים "הרגישים" כמו "קמט האריה" במצח, והאזור מעל השפה העליונה והצוואר. יש לעסות בעדינות עד שהתכשיר חדר לגמרי .

הסרת האיפור

בריאות העור היא בעיקר היגיינה. הסירי את האיפור מדי ערבב עזרת תכשיר שומני מסוג קולד קרים (COLD CREAM ) או אם את מעדיפה גרסה קלה יותר של תכשיר ניקוי, חלב פנים. לאחר מכן שטפי את פניך במים. אם את מקפידוה, תוכלי אפילו לשתוף את פניך בג'ל ניקוי שתקציפי במים, כדי להסיר כל שאריות השומן לחלוטין ולשמר את הגמישות של עורך.

להזין

בערב, השתמשי בקרם מזין איכותי, עשיר בויטמינים, כדי לעודד את התחדשות התאים המתקיים בעיקר בלילה. התחלי עם הצוואר, ואז עלי לאזורי הפנים. התחיל תמיד מבפנים החוצה, ובצעי תנועות מתיחה בעלות אפקט הרגעה.

פילינג

פעם בשבוע, תפנקי את עצמך בפעולות הבאות המאד שימושיות: השתמשי בפילינג בעל גרגרים עדינים , אשר ינקה את עורך לעומק ויסיר מעליו את התאים המתים שהסתברו, תוך כדי שמירה על טיב עורך. מרחי מעט תכשיר בתנועות סיבוביות קלילות . שטפי את הפילינג ביסודיות במים ומרחי מסכת לחות. . לאחר 5 דקות, נגבי את התכשיר בטישו החדירי את עודף. עור נחמד נקי ורענן!

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page