top of page

מסיכות הבד: הטרנד החדש מאסיה

מסיכות בד הם טרנד חדש שבא מאסיה. למעשה, זוהי דרך יפה , נקייה מאוד ואסתטית לשים מסכה. פטנט זה, בשימוש כבר זמן רב במכוני יופי משווקת במקור על ידי מותגים מקצועיים, מגיע כעת לציבור הרחב. מה זה? מה הם מכילים? כיצד להשתמש בהם?

מסכות בד

מסכות בד

לא בהכרח מדובר בבד ... המסכות האלה הן בצורה גזה, או כותנה, או סיליקון, והן מכילות פתחים זעירים לאזור העיניים, האף והפה. חריצים קטנים קיימים גם כדי להתאים לדבוק היטב לאופן מושלם על צורת הפנים. מסכות מסויימות באות ב-2 חתיכות, האחד שמתאימה החלק העליון של הפנים, והשנייה שמתאימה לסנטר ולחלק התחתון. חתיכות נוספות מיועדות רק לחלקים מסויימים בפנים, כגון אזור העין, אזור T או הצוואר.

תצוגה

מסכות הבד נמכרות בחבילות אשר מכילות מספר מסכות עטופות בנפרד. הן נספוגות בנדיבות בתמיסה נוזלית או ג'לית. החבילות מכילות כ 20 מ"ל של תמיסה בערך, אשר יכולה להיות נוזלית, מזיןנה או תחליבית. התמיסות הם למעשה סרום עשיר בחומרים פעילים מזינים, כגון ויטמין E, או נוגדי חמצון אחרים, או לחות, כגון אלוורה וקולגן. כאשר החומרים הפעילים הם מלחחים, הם לעתים קרובות באים בצורת ג'ל, שאפשר מגע ממושך בין המוצר לבין העור, וכמו כן אידוי איטי יותר.

מסיכות בד מסויימות מכילות תחליב נוזלי, שבא בצורת קרם קליל, כמו חלב פנים. מסכות אלה הן בדרך כלל מסכות לחות, אבל הן יכוליות גם למלא מטרות אחרות: הן יכולות להיות מרגיעות או נגד אדמומיות. במקרה זה הם מכילות תמציות מרגיעות כגון אוכמניות, לבנדר או מי ורדים. הן יכולות גם להיות אנטי דלקתיות, ואז הן מיועדות לעור שמן או בעייתי . אז הן מכילות תמציות כמו קמפור או מנטול.

כיצד להשתמש בהן?

היתרון הגדול של מסכות בד הוא אין צורך לשטוף אותן. לא משנה מה הן מכילות, החומר יחדור לעור עד לספיגתו המוחלטת .

לפני השימוש, יש לנקות את הפנים ואת הצוואר ביסודיות עם ג'ל לניקוי או תחליב. ניתן גם לעשות פילינג, שיבצע ניקוי יסודי יותר, יאפשר חדירה עמוקה יותר של החומרים הפעילים. יבשי היטב את פנייך עם טישו, בטפיחות עדינות.

פיתחי את המסכה באופן ישר. לעתים קרובות היא ספוגה מאוד בנוזל. אל תסחטי אותה! הניחי אותה על הפנים שלך כך שהיא תיתהדק בצורה מושלמת לפניך. החליקי אותה מעט כדי להסיר ממנה בועות אוויר, והשאירי אותה במשך חמש עשרה עד עשרים דקות. אז תספיגי עוד את עודף המוצר שעדיין נמצא בחבילה והרטיבי אותה שוב. תני לה לעבוד עוד 5 דקות.

לאחר מכן, הסרי אותה והחדירי את עודף החומר שעדיין על הפנים בתנועות סיבוביות עד שיספג לחלוטין.

טיפ קטן

את יכולה לשמור על מסכות הבד שלך במגירה של המקרר. הניחי אותה על הפנים כשהיא קרה כדי להגביר את זרימת הדם, ולסייע לסילוק הרעלים גוון העור יהיה זוהר ורענן באופן מיידי!

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page