top of page

אנא  ציירי לי גבה...


סירור גבות

" הגבות שלי דקות מדי... אני לא מצליחה לקבל אותה צורה בשני הצדדים.." הגבות שלכן מדאיגות... אתן צודקות לתת להן חשיבות! הגבות, הן מסגרת המבט.

מה עליך לעשות?

קודם כל הדבר שאסור לעשות הוא לגזור אותן. גבה, זה לא שיער! הן יאבדו את כיוון צמיחתן, הן יצמחו ללא סוף... וייקח לנו שישה חודשים כדי לעצב אותן מחדש!

גבה זה דבר שמסדרים לאט, בסבלנות ובדיוק רב, עד לקבלת הצורה הנדרשת. מתחילים לסרק אותה כלפי מעלה, ומודדים שלוש נקודות עיקריות: הראשון מכנף האף אל הקצה הפנימי של הגבה, השני מאותה נקודה אל הקצה החיצוני והאחרון, ממרכז העין אל הגבה בקו ישר. היא זו שתגדיר את קשת הגבה. אז נתחיל להסיר את השיערות שצומחות מחוץ לקו זה. אני אישית לא נגד להסיר גם את אלה שצומחות מעל הגבה אל המצח בשעווה, בתנאי שטבעיות הקו נשמר. לעומת זאת,העפעף התחתון הינו אזור מאד דק ורגיש .השימוש בשעווה עלול לגרום שם לכוויות בשלב ראשון, ולפיגמנטציה לתווך ארוך...

לשמור על הקו

כשהגבה מעוצבת, הסירי את השיערות הצומחות מחוצה לה. אל תישכחי מדי פעם להגיע לקוסמטיקאית שלך, כדי שהיא תרענן את צורתן.

איפור הגה

אם הגבות שלך צומחות עם רווים, או בכל הכיוונים, או אם הן מדי דלילות, אל תתייאשי... קיימים היום צבעים לגבות שמעניקות עובי וצובעים את הרווים בצורה מאד יפה ומאד טבעית. את יכולה גם להשתמש בג'לים שקופים, מיועדים להשטיח את השיערות העומדות, וגם לאפר אותן בעזרת צלליות או עפרונות חומות, או שזיף.

תיוגים:

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page