top of page

גוון העור שלי עכור, מה עלי לעשות?

בתום החורף גוון העור שלנו ניראה עכור, צבעו אפרפר. קצב החיים הלחוץ, החורף, הקור והעייפות לא מעודדים גוון עור בריא וזוהר. אך כשהימים היפים מתחילים לבצבץ, היינו רוצים פנינים זוהרות גוון העור בריא ורענן. אז איך להתנער מהחורף ולהעניק לעור שלנו זוהר מחודש?

לנקות מבפנים

כדי לגרום לגוון הבריא להתחדש, צריך קודם כל להתחיל במבצע "ניקוי לעומק" ע"י אנטיאוקסידנטים. נוגדי החמצון נמצאים בכמות מרבית בפירות ובירקות עשרים בעיקר בויטמינים C ו-E. המרכיבים הללו מכונים אנטי-רדיקלים חופשיים. הם מפחיתים את פעולת חיצון התאים בשל תכונותם לקלוט את הרדיקלים החופשיים המאיצים בין היתר תהליך הזדקנות ומוות התאים ,ובכך מנטרלים את השפעתם. מעבר החמצן לתאים נעשה יותר בקלות , מעניק לאפידרמיס גוון זוהר יותר ובריא יותר. אז המלצה ראשונה:לשפר את ניקוז הרעלים באמצעות הגדלת צריכת פירות וירקות .

לטפח את העור הפנים

בתחילת כל עונה, מומלץ לפנק את העור ע"י טיפול פנים מקצועי, שיגרום לו מצד אחד להתנקות לעומק, ומצד שני לקבל חומרים חיוניים עשירים כמו גורמי לחות וויטמינים שונים אשר יעודדו את תהליך חידוש התאים.

מה חשוב באמת?

לו הייתי צריכה להמליץ אך ורק על 2 מוצרי טיפול, הייתי ממליצה על תכשיר ניקוי ותכשיר לחות.

ניקוי העור מהווה שגרת טיפול מאד חשובה כדי לשמור על עור בריא. הניקוי מסיר מהעור את הפסולת הסביבתית שנוצרת מאבק פיח, משאריות איפור, וכן את ההפרשות הפנימיות של האפידרמיס עצמו , בעקר הסבום- השומן העורי- והזעה.

עם הזמן, הצטברותם של חומרי פסולת על פני העור גורמת לסתימת הנקבוביות ומעניקות לעור מראה עכור ואטום אופייני, וכן פצעונים, קומדונים (שחורים), ואף קופרוז. יש להתאים את חומר הניקוי הנבחר לסוג העור . הוא מטהר את האפידרמיס בצורה אופטימלית מבלי לייבש אותו. יש לנקות את הפנים ביסודיות פעמיים ביום, בבוקר כדי לסלק את פסולת ההפרשות שהצטברו במשך הלילה ,ובערב כדי להסיר את הרעלים הפנימיים והסביבתיים שאליהם העור היה חשוף במשך היום.

תכשיר לחות הינו גם אבן פינה לשמירת עור בריא וגוון זוהר. עור שמכיל כמות תקינה של מים ניראה גמיש , רך ובריא . הוא נותן תחושה שסוף סוף הוא נושם. תכשירי הלחות מיועדים לשימוש בבוקר, על העור נקי.

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page