top of page

צניחת העור, בעיה משותפת לנשים בגיל  ה-50   ...


בסביבות גיל ה-50, רוב הנשים מגלות שהבעת פניהן נוטה להשתנות. הן נראות עצובות יותר , והבעה זו אינה משקפת כלל את מה שהן מרגישות באמת. ובכן, הפנים נראות נפולות יותר, ארוכות יותר... בגל ה-50 מתחילה תופעה שנקראת הזדקנות מורפולוגית , ושמאופיינת בצניחת העור, איבוד נפח ואובדן דיוק תווי הפנים. איך ניתן , לחזק את הרקמות ולשמור על מראה אופטימי וזוהר גם בגיל 50 ואפילו אחריו?

מהי הזדקנות מורפולוגית?

בסביבות גיל ה- 40 העור מביע על השינויים הראשונים של רפיון, ותווי פנים ברורים פחות. בסביבות גיל ה- 50, נפח הפנים יורד. המקומות שהיו בעלי נפח טבעי, כמו הלחיים או אזור הרקות נותנים תחושה שהם "מתרוקנים". בעקבות לכך, מופיעים עליהם קמטים עמוקים, שגורמים לאובל הפנים לאבד מהחדות שלו...

איך ניתן למנוע את התופעה הזו ? מאיץ אנטי אייג'ינג, שמעניק נפח ומיצוק

במהלך החיפושים שלי, מצאתי מחקר של החברה האמריקאית Exuviance . חברה זו יצרה ליין שלם של דרמו-קוסמטיקה המתקדמת, שנותנן מענה אמתי לבעיית עור נפול וכתמי פיגמנטציה. פיתוח המוצרים נעשה על ידי צוות רופאיי עור שפיתחו טיפול חדשני בתחום האנטי אייג'ינג. במהלך עבודתי עם המטופלים שלי, גיליתי שיטת עבודה באמת ייחודית, אשר מספקת לי וללקוחותיי תוצאות מדהימות ארוכות-תווך.

טיפול במספר שלבים

הנוסחאות הרב-אקטיביות מכילות שילוב של חומרים פעילים חדשניים אשר יעילותם בכל סימני הזדקנות העור הוכחה קלינית.

הטיפול בקליניקה נעשה במספר שלבים, ומגיע לעומק שכבות העור באופן הדרגתי. אנו מתחילים בסילוק התאים המתים ובפסולת הרעלים הסותמים את הנקבוביות ומונעים את תפקודו התקין של האפידרמיס. לאחר מכן, מגיעים לשכבות העמוקות יותר, בעזרת הפילינג המחדש את מרקם העור , והמכייל 15% חומצה גליקולית.

לאחר מכן מחדירים חמצן לאפידרמיס , הודות החמצן הטהור שמכיל ה Bionic Oxygen Facial, שתפקידו להאיץ את מחזור הדם בפנים ( מיקרו-סירקולציה), ולהעניק לתאים אנרגיה חיונית.

הסרום optilight, המבוסס על NeoGlucosamine, מרכיב פעיל שמהווה פטנט רשום , מפרק את עודפי המלנין המעניקים לעור כהות, ומחדש את הזוהר.

לבסוף, עיסוי ממצק מתבצע באמצעות ה -Bionic active treatment

טיפול הבהרה ומיצק עור

, עשיר בחומצה יאלורונית משקם נפח, מגדיר מחדש את אובל הפנים וגורם להידוק מידי של האפידרמיס.

הטיפול מתבצע בסדרה של ארבעה טיפולים, אחת לעשרה ימים. הטיפול הביתי מלווה , מחזק ומגביר את התוצאות המתקבלות במהלך הפגישו בקליניקה.

הבהרה ומיצוק העור

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page