top of page

טיפוח אישי ב-coronatime

שלום לכולם, אני מקווה שאתם מחזיקים מעמד, ומעל הכל שאתן שומרות על מצב רוח מרומם, למרות תנאי הבידוד/ הסגר , תלוי למי... התקופה הזו מתחילה להתארך, ואנחנו עדיין לא יודעים כמה זמן היא תימשך, אבל גם אם כרגע לא מתאפשר לנו לחזור לטיפולים בקליניקה, עדיין ניתן לפנק מעט את עורנו, רק כדי להיראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמנו ,אתם לא חושבות? אז בזמן הזה של המתנה עד שנוכל לחזור לטיפולים מורחבים ועמוקים יותר, הנה כמה טיפים שיעזרו לכן לשמור על עור רך וזוהר, אפילו בבית.

להסיר את האיפור

בריאות העור היא גם ואפילו בעיקר היגיינה. אז מדי ערב תגדישי כמה רגעים מזמנך להסיר את האיפור. תוכלי להשתמש בתכשיר שומני כמו שמן ניקוי, או קולד קרים( COLD CREAM), או אם אתה מעדיפה גרסה קלילה יותר, בחלב פנים. תמרחי את התכשיר על פניך בתנועות קלילות וסיבוביות, ולאחר מכן שטפי את פניך במים. כדי ליעל את פעולת הסרת האיפור תוכלי אפילו אז להשתמש בג'ל ניקוי שתחליבי במים, כדי להסיר לחלוטין את שארית הפסולת השומנית, וכך לשמור על גמישות עורך.

להחדיר לחות

כידוע לך ,לחות הנו דבר חיוני לגוף בכלל ולעור בפרט. השתמשי בקרם לחות טוב שמתאים לעונה. אם את כבר מרגישה שעורך יבש יותר, תוכלי כבר מעכשיו לעבור לקרמים מימיים יותר, כמו ג'ל לחות למשל. הקפידי למרוח אותו בתפיחות קטנות, תוך כדי דגש על האזורים ה"רגישים "כמו קמט האריה במצח, האזור מעל השפתיים, והצוואר. עסי בעדינות את פניך עד לחדירה מוחלטת של התכשיר.

להזין

ערב, השתמשי בקרם מזין טוב, עשיר בוויטמינים, כדי להאיץ את התחדשות התאים, אשר נעשית בעיקר בשעות הלילה. התחילי מהצוואר העלי אל אזורי הפנים. התחלי תמיד את מריחת התכשיר מבפנים החוצה . תוסיפי גם כמה תנועות של מתיחה בעלות אפקט מרגיעה (שימושי מאוד ברגעים האלה!).

פילינג פעם בשבוע

עודדי את פעולת סילוק התאים המתים. מרחי תכשיר פילינג , כדי לסלק את התאים מתים ואת הרעלים אשר הצטברו על פני עורך. השתמשי בתכשיר בעל גרגירים עדינים, אשר ינקה את האפידרמיס ביסודיות תוך כדי שמירה על תקינותו . לאחר פעולת שפשוף קל, שטפי את התכשיר היטב במים. אם את סובלת מאקנה, הימנעי מפעולת השפשוף, שעלולה לגרום לגירוי. אז עדיף להשתמש בפילינג אנזימטי, שנמרח על פני העור כמי פנים, ונשתף במים.

טיפ לעיניים ולמבט

את עדיין נראה עייפה בבוקר, למרות לילה של שינה טובה ומשקמת? אז הנה טיפ שיוכל לעזור לך לרענן את מבטך העייף.

בבוקר, עטפי קוביית קרח בגזה ועסי את העפעף העליון והתחתון , בתנועות סיבוביות.

תראי שפטנט זה מעלים תוך זמן קצר את כהות ונפיחות העפעפיים. המשיכי את הטיפול באזור סביב העיניים בתכשיר קונטור איכותי, אותו תניחי בארבע או חמש נקודות מסביב לעפעף. עסי בתנועות ארוכות תווך מבחוץ בפנימה, וסיימי במספר טפיחות, שיעודדו את זרימת הדם וירגיעו את מבטך.

Posts à l'affiche
Posts Récents
Archives
Rechercher par Tags
Retrouvez-nous
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page